Doorgaan naar hoofdcontent

Het 22.00 journaal.



First things first!



Zo luidt het gezegde en beginnen we dus ook.


Vandaag eindelijk de stap gezet om te gaan "bloggen".

Bloggen...
Een fancy term voor een ouderwets dagboek.
En sinds ik aan de Zeeuwse kust woon, Vissen van sterrenbeeld ben lijkt het me toepasselijk om in scheepvaartsterm mijn blog te betitelen als mijn journaal.

'First things first' zei ik, dus laat ik me eerst netjes voorstellen.


Mijn naam is Michiel, ik zou mijzelf beschrijven als een nuchtere, trotse Zeeuw met een vleugje stadsmentaliteit
Ik heb de gedegen leeftijd van 23 al bereikt, gelukkig, want in al die jaren heb ik natuurlijk niet stilgezeten.

Vroeger was ik een bengel vol energie, die ook nog eens alles wilde weten.
Ik citeer hier mijn moeder, die mijn vragen vaak beantwoordde met:
"Ik ben geen wandelende encyclopedie, zoon"

Goed, inmiddels heb ik ook geleerd dat je toch inderdaad veel vragen zelf moet beantwoorden. Je kiest zelf welke vragen je stelt.
Zo werd ik wie ik ben. Aangenaam kennis te maken!
Ben je nu echt zo nieuwsgierig? Kijk verder!

www.facebook.com/michiel.dek.5
http://www.deezer.com/profile/501631785

Cool, aangenaam!, maar je journaal dan?


Ok, to the point dus. Dit journaal is ontstaan vanuit een gemis, dat steeds groter werd. Ik miste een online kanaal waar ik me unlimited kan uiten. Geen kleurig kader waarin alles valt, geen beperking aan hoeveelheid tekst of alleen de mogelijkheid foto of video te uploaden.
Nee, i want it all, everything. Pure opmaak en content, en als ik wil kan ik zelfs nog wat aan de code rommelen.

Perfect om mijn hersenspinsels te openbaren, mijn plannen en niet te vergeten, the world around me. Want dat is nog wel het boeiendste.
 

En ten tweede...
Ik heb nogal een moeilijk jaar achter de rug, waardoor ik met nogal wat kwesties opgezadeld zit. Nu in de bijstand, in een gat gevallen. Maar ik heb kort geleden geheel vernieuwde motivatie gevonden en ik ben eruit!

Im On My Way To The Top!
Dat betekent: uit deze put klimmen.
Mijn volle potentie benutten, want dat heb ik genoeg.
Plannen in acties omzetten.
En dan gaan met die banaan.

Uiteindelijk wil ik onderweg naar boven mijn eigen verhaal schrijven en neem ik jullie daar graag in mee!
 


Maar hoe dan, hoor ik u denken?

Stay tuned for the next post!

bearising.blogger.com












Populaire posts van deze blog

5 Websites waar je wel even zoet mee bent!